MENUMenu
Košík0
  • Košík je prázdný
CZ / SK

Obchodní podmínky e-shopu levne-oploceni.cz

Vážení zákazníci,

internetový obchod LEVNÉ-OPLOCENÍ.CZ je určen pro maloobchodní i velkoobchodní zákazníky. Objednávky dodáváme po celé ČR. Mohou u nás nakupovat fyzické i právnické osoby. Nemáme vlastní sklady, výdej a dovoz zboží nám zajišťuje firma A-Z Plotové centrum, spol. s r.o. Jsme internetový obchod, proto je vždy nutné zboží objednat přes nákupní košík. Pokud si zákazník přijede bez objednání nakoupit na výdejní místa ( kontakty ), ceny se mohou lišit. 


OBJEDNÁVKY
Vaši objednávku přijmeme do dvou hodin po jejím odeslání. V případě, že zboží objednáte v noci, či o víkendu, přijmeme objednávku následující pracovní den. Pokud to bude třeba, spojí se s Vámi náš obchodník a projedná detaily objednávky.

DORUČENÍ
Jsou možné tyto způsoby doručení:
  • spediční služba od 3 do 7 pracovních dnů dle objednaného sortimentu
  • osobní odběr dle zvoleného výdejního místa (viz. stránka Kontakty)
Bližší informace o cenách dopravy naleznete na stránce Doprava.

UPOZORNĚNÍ
  • Storno objednávky může na vaši žádost provést náš pracovník. Nejpozději můžete objednávku stornovat před samotnou expedicí zboží, tedy většinou následující den po vytvoření objednávky.
  • Upozornění k platbám kartou online (podléhá EET): Zákazník či kupující souhlasí s tím, že obdrží odkaz v rekapitulaci objednávky e-mailem, kde si lze účtenku stáhnout v elektronické podobě.
  • Betonové podhrabové desky a mobilní podstavce (betonové, plastbedonové podstavce) není možné přímo objednat, protože ceny dopravy se vzhledem k celkové hmotnosti zboží kalkuluje vždy samostatně dle počtu kusů a místa dopravy. Cena je sjednávána individuálně vzhledem ke své hmotnosti. Ceny betonových desek a mobilních podstavců najdete vždy v detailu výrobku.
  • Kompletní informace ohledně záruky, reklamací, odstoupení od smlouvy a ochraně osobních údajů najdete níže
  • Obrázky produktů mají pouze ilustrační charakter

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Zákazník může odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy platí, je-li odesláno do 14 dní od převzetí zboží (ne doručeno).
Po odstoupení od smlouvy:
  • zákazník musí vrátit zakoupené zboží do 14 dní,
  • prodávající musí vrátit peníze do 14 dní, není však povinen vrátit peníze dříve, než mu zákazník zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal,
  • zákazník dostane zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu k němu,
  • cena vráceného zboží při odstoupení o smlouvy může být snížena o hodnotu, kterou zboží ztratilo jinak než běžným používáním,
  • náklady na vrácení zboží (poštovné) platí kupující.
PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ KUPNÍ CENY
  • Zboží musí být nepoužité a bez problému schopné dalšího prodeje,
  • Zboží musí obsahovat všechno dodané příslušenství,
  • Zboží je nutno doručit zpět na adresu firmy a to do 14 dnů od dodání. Za datum dodání se považuje den převzetí zboží,
  • Vrácená zásilka musí obsahovat kopii daňového dokladu.
 

PODMÍNKY ZÁRUKY

1. Všeobecná ustanovení
Záruční podmínky jsou vypracovány dle Občanského zákoníku a dotýkají se zboží, které bylo zakoupeno u naší firmy. Spotřebitel vyjadřuje souhlas s podmínkami záruky převzetím zboží firmy.
Doba záruky začíná plynout dnem doručení předmětu plnění. Není-li zboží vyzvednuto osobně, převzetím zboží je v tom případě okamžik, kdy je dopravcem zboží přebráno. Jestli byla smlouva uzavřená za použití komunikačních prostředků na dálku, má spotřebitel právo do 14 dnů od převzetí plnění od smlouvy odstoupit.

2. Kupující
Povinností kupujícího je prohlédnout si zboží hned při jeho převzetí. Je-li zjištěno poškození při osobním odběru zboží, povinností prodávajícího je poskytnutí přiměřené slevy z dodávky nebo dodání jiného bezvadného výrobku.
Je-li poškození zjištěno při převzetí od dopravce, je vyhotoven záznam o poškození s dopravcem nebo toto zboží kupující nepřevezme. Kupující skutečnost neprodleně oznámí prodávajícímu a ten je povinen poskytnout náležitou slevu z dodávky nebo dodat jiný, nepoškozený výrobek. Pozdější reklamace výrobků mechanicky poškozených již nebudou uznány.

3. Způsob a místo uplatnění záruky
Vyskytnou-li se vady zboží, musí být toto dodáno v úplném stavu na adresu firmy, spolu s příslušenstvím. Povinností kupujícího je prokázat původ zboží předložením dokladu o koupi.

4. Shoda s kupní smlouvou, odpovědnost za vady,
je řízena ustanoveními Občanského zákoníku a Zákonem na ochranu spotřebitele.
Doba záruky je prodloužena o dobu, po kterou se výrobek nacházel v záruční opravě. Výměnou zboží kupující získává novou záruku. Kupujícímu vystaví prodávající servisní doklad nebo je použitý k záznamu záruční list výrobce, kde je uveden rozsah a doba trvání opravy. Další případné reklamace jsou uplatňovány na základě dokladu o koupi a dodacího listu. Zjistí-li kupující neodstranitelné vady zboží má právo na výměnu zboží, nebo právo na odstoupení od smlouvy. Naše firma si vyhrazuje právo náhrady vadného a neopravitelného zboží za jiné, obdobné se srovnatelnými nebo vyššími technickými parametry. Na běžné opotřebení věci, nebo jejích dílů způsobené používáním, se záruka nevztahuje. Za vadu nelze považovat kratší životnost zboží a tudíž ji nelze reklamovat. 

5. Zánik nároku na uplatnění záruky
  • vypršela-li záruční doba reklamovaného výrobku dnem převzetí do opravy,
  • jsou-li porušeny ochranné nálepky a pečetě, pokud je výrobek obsahuje,
  • je-li zboží poškozeno při přepravě (takto vzniklé škody je nutné řešit přímo s dopravcem),
  • neodborným zacházením a instalací,
  • je-li zboží poškozeno nadměrnou zátěží nebo používáním v rozporu v dokumentaci uvedenými podmínkami nebo všeobecnými zásadami.
6. Závěrečná ustanovení
  • Nebudou-li splněny záruční podmínky, výrobek nebude do záruční opravy přijat. Podmínky záruky v této podobě platí pro všechny obchodní případy, nejsou-li smluvně dojednány jiné podmínky záruky.
  • Ostatní podmínky se řídí dle §616 - §627 Občanského zákoníku, Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES a Zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.
  • Tyto podmínky záruky nabývají platnosti dne 1. 1. 2004.
Při koupi zboží kupující obdrží doklady: Faktura-daňový doklad a Dodací/Záruční list. Oba tyto doklady jsou nutné dodat při případné reklamaci, proto vždy uchovávejte všechny stvrzenky. K reklamovanému zboží je nutné předložit Záruční list, kopii dokladu o koupi a popis závady. Zboží musí být dodáno vždy kompletní, spolu s veškerým příslušenstvím
 
Reklamace vyřizujeme na telefonním čísle +420 721 105 269 nebo e-mailem na adrese info@levne-oploceni.cz.

Ochrana osobních údajů

Vaše soukromí je u nás chráněno - plně zaručujeme ochranu vašich osobních údajů před zneužitím.
Registrační údaje: vaší registrací v internetovém obchodu zadáváte své osobní údaje. Především příjmení, jméno, telefon, adresa bydliště, váš e-mail. Informace zde uvedené jsou nutné k identifikaci a autorizaci kupujícího a jsou používány k realizaci vašich objednávek a ke komunikaci s vámi.
Údaje o vašich objednávkách: po dobu vašeho užívání internetových stránek jsou shromažďovány informace o vašich objednávkách, které jsou potřebné pro zajištění dodávky zboží, případně k vyřízení reklamací. Takto získané údaje jsou uloženy v naší databázi a třetím osobám nejsou v žádném případě poskytovány.
Prohlášení: Vaše důvěra je pro nás prioritou, velmi si ji vážíme a chráníme vaše osobní údaje před zneužitím. Získané informace o vás jsou pro zkvalitnění a rozšíření našich služeb pro vás. Vaše osobní údaje považujeme za přísně důvěrné. Naše firma nepronajímá, neprodává, ani jiným způsobem neposkytuje vaše data žádné třetí osobě.
Váš souhlas: využíváním našich internetových stránek a používáním služeb, které nabízí vyjadřujete souhlas se shromažďováním některých osobních údajů o vás a také vašich nákupech.